!DOCTYPE html>

Zakažite operaciju fisura i fistula na anusu

Hirurško lečenje analne fisure
  • Analna fisura je izduženi čir koji se pojavljuje u analnom kanalu.
  • Javlja se kao posledica tvrde stolice i može da izazove grčeve i krvarenje.
  • Najčešće pogađa osobe u srednjim godinama, pretežno žene.
  • Ukoliko se analna fisura ne povuče potreban je lekarski tretman i često hirurška intervencija da bismo omogućili obavljanje nužde.
HIrurško uklanjanje analne fistule
  • Uobičajena komplikacija analnog apscesa je analna fistula.
  • Apsces nastaje infekcijom periproktalnih žlezda, u blizini anusa koja se brzo zagnoji i proširi na kožu anusa. Pojavljuje se crvenilo, otok i neprijatan bol.
  • U 99% slučajeva nakon analnog abscesa nastaje analna fistula. Njeni simptomi su sasvim drugačiji  – bolova skoro da i nema, nema povišene temperature i opšte stanje izgleda normalno.
  • Simptomi curenja zamućenog žutog sadržaja mogu da traju godinama bez komplikacija ili uz tup bol kada se kanal začepi. Pacijenti često nisu ni svesni tegoba niti da je jedino rešenje hirurško lečenje.

OPŠTA
HIRURGIJA

Ekspertski
tim
najsavremenija
oprema

Visoka stručnost i očuvanje dostojanstva profesije, pomoglo nam je da okupimo tim vrhunskih lekara sa izuzetnim ljudskim kvalitetima. Svi članovi našeg tima znaju da je briga za pacijenta složena situacija u kojoj preuzimamo odgovornost za njegovo dobro.

Uz podršku najsavremenijih medicinskih aparata, njihovo stručno znanje postaje najbolja podrška dobrobiti naših klijenata.

Dr-Janko-Pasternak-thegem-portfolio-metro Zakažite operaciju fisura i fistula na anusu
Prof. dr Janko Pasternak

Specijalista opšte i vaskularne hirurgije

STRUČNOST I ETIČNOST

Nazovite nas za sve dodatne informacije i pojašnjenja.

Na raspolaganju Vam je stručno znanje i veliko iskustvo našeg tima lekara.

Pomoći ćemo Vam da lakše razumete šta je sve neophodno preduzeti da bismo najbrže došli do promene na bolje.

NAZOVITE

Za sve potrebne informacije, nazovite nas svakog radnog dana od 8 – 20. časova a subotom od 8 – 14. časova.

021 / 426-555
021 / 525-261
065 / 48-47-000

ZAKAŽITE PREGLED

* Napomena – Podaci koje ostavite u formi iznad biće korišćeni isključivo i samo u svrhu zakazivanja pregleda ili tretmana u Poliklinici “Pekić”. Vaši podaci koje ovde ostavite neće biti čuvani od strane Poliklinike "Pekić”.