Zakažite elektroterapiju

ELEKTRICITET U SLUŽBI LEČENJA
  • Elektroterapija podrazumeva korišćenje električnih struja u svrhu lečenja. Kretanjem elektriciteta prenosi se energija na tkiva i izazivaju se različiti povoljni efekti. Stimulišu se nervni završeci, inhibiraju se putevi bola, povećava se cirkulacija i u celini stimuliše metabolizam tkiva.
  • Koji će efekat biti dominantan zavisi od vrste struje koja se primenjuje i od efekta koji želimo da postignemo. Naši aparati imaju mogućnost da produkuju 35 različitih struja što omogućava da se za svakog pacijenta napravi optimalan izbor tretmana u zavisnosti od dijagnoze, godina starosti, pridruženih bolesti i ličnih afiniteta pacijenta.
  • Elektroterapija ima široko polje primene: u ortopediji, reumatologiji, kozmetologiji, u sportu…
INDIKACIJE
  • Traume i sportske povrede
  • Stanja posle preloma i operacija
  • Degenerativne bolesti kičmenog stuba (bol u leđima i vratu, ishijadični bol)
  • Degenerativne bolesti velikih zglobova: koksartroza (degenerativna bolest kuka), koksartroza (degenerativna bolest kolena)
  • Zapaljenske reumatske bolesti: reumatoidni artritis, psorijazni artritis,
  • Beterevljeva bolest, psorijazni artritis i dr.
  • Kompresivne neuropatije: sindrom karpalnog tunela
  • Elektrostimulacija mišića: nakon povreda ili pak dopuna uobičajenom vežbanju
  • Periferne polineuropatije, radikulopatije i neuralgije
KADA SE OBRATITI FIZIJATRU?
  • Bolovi i napetost u vratu, bolovi i trnjenje u rukama.
  • Bolovi u donjem delu ledja tj.slabinskoj kicmi, bolovi i trnjenje u jednoj ili obe noge.
  • Bolovi u grudnoj kicmi, bolovi između lopatica, interkostalne neuralgije.
  • Bolovi u perifernim zglobovima (kolenima, kukovima, sitnim zglobovima šaka).
  • Bolovi u stopalu, bolovi u peti, petni trn.
PREGLEDAJTE VAŠE DETE NA VREME
  • Pregledajte Vaše dete bar jednom godišnje da biste sprečili deformitete stopala i kičme.
  • Zaštitite ga na vreme od tegoba koje mogu da obeleže njegov čitav život.

FIZIKALNA
MEDICINA

Ekspertski
tim
najsavremenija
oprema

Visoka stručnost i očuvanje dostojanstva profesije, pomoglo nam je da okupimo tim vrhunskih lekara sa izuzetnim ljudskim kvalitetima. Svi članovi našeg tima znaju da je briga za pacijenta složena situacija u kojoj preuzimamo odgovornost za njegovo dobro.

Uz podršku najsavremenijih medicinskih aparata, njihovo stručno znanje postaje najbolja podrška dobrobiti naših klijenata.

Dr-Biljana-Stojic-thegem-portfolio-metro Zakažite elektroterapiju
Dr Biljana Stojić

Lekar specijalista fizikalne medicine
Supspecijalista reumatologije

STRUČNOST I ETIČNOST

Nazovite nas za sve dodatne informacije i pojašnjenja.

Na raspolaganju Vam je stručno znanje i veliko iskustvo našeg tima lekara.

Pomoći ćemo Vam da lakše razumete šta je sve neophodno preduzeti da bismo najbrže došli do promene na bolje.

ZAKAŽITE PREGLED

* Napomena – Podaci koje ostavite u formi iznad biće korišćeni isključivo i samo u svrhu zakazivanja pregleda ili tretmana u Poliklinici “Pekić”. Vaši podaci koje ovde ostavite neće biti čuvani od strane Poliklinike "Pekić”.

NAZOVITE

Za sve potrebne informacije, nazovite nas svakog radnog dana od 9 – 20 časova a subotom od 9 – 15 časova.

011 / 409-03-83
065 / 804-08-50