Kardiocentar - ekspertski kardiološki tim

U POLIKLINICI PEKIĆ BGD izuzetno smo ponosni na naš KARDIOCENTAR i EKSPERTSKI KARDIOLOŠKI TIM. Ukoliko imate dokazano bilo koje od oboljenja kardiovaskularnog sistema, na pravom ste mestu. Naš visokostručan tim lekara iz oblasti kardiologije stoji vam na usluzi. Ako znate da imate ili sumnjate na povišeni krvni pritisak, koronarnu arterijsku bolest, anginu pectoris, oboljenje miokarda ili perikarda, oboljenja srčanih zalistaka, poremećaj u srčanom ritmu ili ste možda preležali infarkt miokarda, obratite se nekom od članova našeg ekspertskog tima iz oblasti kardiologije. Ako spadate u grupu ljudi koji brinu o svom zdravlju i koji žele da na vreme previnaraju pojavu bilo kog kardiovaskularnog problema, prekontrolišite stanje vašeg srca i krvnih sudova, i obratite se našem KARDIOCENTRU. Savetujemo vam da redovno kontrolišete svoje zdravlje i blagovremeno delujete na sve potencijalne faktore rizika za pojavu kardiovaskularnih bolesti kao što su hipertenzija, poremećaji lipida, pušenje, dijabetes. U našem KARDIOCENTRU možete vršiti i praćenje i procenu vašeg kardiovaskularnog sistema nakon preležane Covid-19 infekcije.

Blagovremeno zakažite termin za pregled u našem KARDIOCENTRU na 064  82 71 071

KARDIOCENTAR – subspecijalistički pregledi i dijagnostika:

Pregled subspecijaliste kardiologa sa EKG-om

Ultrazvuk srca (ehokardiografija)

Dijagnostički kardiološki paket: pregled subspecijaliste kardiologa sa EKG-om + ultrazvuk srca

24h holter EKG

24h holter krvnog pritiska

Kardiološko praćenje i procena stanja post Covid-19 pacijenata

(podrazumeva dijagnostički kardiološki paket i kardiološku procenu subspecijaliste kardiologa)

✓ Laboratorijske analize

KARDIOCENTAR – EKSPERTSKI KARDIOLOŠKI TIM:

✓ Dr sci.med. Predrag Đurić, specijalista interne medicine, subspecijalista kardiologije